U bent hier: Home > Beleven > Activiteiten

Activiteiten

De Fanfare is regelmatig op pad voor muzikale activiteiten. Concerten, serenades, rondgang door het centrum van Venlo. Hou deze pagina in de gaten om te zien waar je de Fanfaar kunt horen.

9 juni 2024: Same Träöte Is Leuk Jubileum Festival ter ere van 10-jarig bestaan STIL!

Het jeugdproject "Same Träöte Is Leuk!" bestaat 10 jaar. Er wordt daarom een extra feestelijke en uitgebreide middag georganiseerd met de huidige en oud-leerlingen van dit project. En iedereen is van harte welkom! Vanaf 12.30u start er een muzikale reis door Theater de Maaspoort voor jong en oud. Met medewerking van o.a. Jeugdorkest Fanfare de Echo, Jeugdorkest Fanfare Venlo, Slagwerkgroep Fanfare Venlo en Jeugdorkest Fortissimo, Pianissimo. Hou de website en onze sociale media in de gaten voor alle informatie over dit festival. De toegang is gratis!

Aanmelden nieuwsbrief